Sindikat hrvatskih željezničara
Zagreb, Strojarska 17

tel: +385 1 3783108
fax: +385 1 3783140
email: shz@shz.hr

Pratite nas na facebooku

Pružne građevine otpuštaju radnike, a direktor i na odmoru pegla kompanijsku karticu

Prenosimo članak iz Večernjeg lista:

Pružne građevine otpuštaju radnike, a direktor i na odmoru pegla kompanijsku karticu

Čelnik tvrtke N. Petrović tvrdi kako na to ima ugovorno pravo

Pružne građevine otpuštaju radnike, a direktor i na odmoru pegla kompanijsku karticu

Foto: Ilustracija: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

On je ljetos (26. lipnja) službenim automobilom išao na godišnji odmor u Austriju i gorivo za svoje privatno putovanje platio kompanijskom karticom. Večernji list u posjedu je računa Diners kartice koji su podmirile Pružne građevine u iznosu od 92,99 eura, odnosno 709,98 kuna. Nije sporno da Neven Petrović ima pravo na službeni auto, pa i na trošak goriva. No postavlja se pitanje je li moralno – u situaciji kada Pružne građevine otpuštaju radnike jer im vlasnička tvrtka HŽ infrastruktura zbog sukoba interesa više ne da da za nju obavljaju poslove na projektima financiranim iz fondova EU – čak i na godišnjem kupovati gorivo na račun tvrtke.

I sam Petrović priznaje da je točno da je službenim autom WW touaregom V10 bio na godišnjem odmoru i platio gorivo na račun Pružnih građevina. No to je, dodaje, sukladno važećem ugovoru kojim se definira i korištenje službenog automobila i njegovi troškovi. Napominje da je 28. srpnja imenovano povjerenstvo za racionalizaciju korištenja vozila čiji je zadatak izrada pravilnika o korištenju službenih automobila kako bi se smanjili i nadzirali troškovi.

Ljiljana Furdek, predsjednica Radničkog vijeća, kaže kako jeapsolutno nemoralno da predsjednik uprave, u trenucima kada uprava tobože na svaki način štedi i otpuštanjem radnika spašava tvrtku, na godišnji ide službenim autom i još na račun tvrtke plaća i gorivo, čak i ako ima pravo na njegovo 24-satno korištenje.

Prema planu uprave o restrukturiranju, Pružne građevine će sa 1600 zaposlenih do početka 2016. pasti na 750. Ivan Forgač, čelnik Sindikata hrvatskih željezničara navodi primjer Slovenije koja je u posebnu agenciju odvojila službu za projekte EU pa je ta agencija korisnik novca iz fondova EU. Kada bi Vlada to i u nas napravila, Pružne građevine ne bi bile u sukobu interesa da su izvođač radova svom vlasniku koji je povukao novac iz fondova EU.

Komentiraj članak